Alla inlägg under september 2011

Av elviras - 9 september 2011 23:35

ååh vilken kreativ rubrik, don't you think?? 

anyways, är trötter, så jag tänker ligga med min säng så fort jag har skrivit klart detta meningslösa inlägg. Dock är det ganska meningsfullt eftersom det har massa meningar i sig.

...


oooookay, så idag hade jag en lektion, vilket jag tackade alla gudar som vi pratade om på religionen för, efter det sprang jag runt på stan och lekte enhörning med mina relativt nya vänner Elin och Josefin/El (L?) och Finis. Sen tog jag ett grönt färdmedel hemåt och satte mig för att göra ingenting i några timmar. En fjärdedels dag av mitt liv bortkastat på facebookeländet. Det suger.

I alla fall, när man inte har nåt att göra får man tid för helt onödiga saker, som räknas som att göra ingenting. Till exempel måla naglarna gula och sedan lite kinesiska tecken på dem, spice it up a lil'bit. Så nu är de JÄTTEFiNA. I promise.



Hur som helst lyckades jag bryta mitt mönster av incompletes, och stack till stallet. Där rensade jag ogräs! :D
Nä men jag pysslade lite, hjälpte att ta in pållarna, osv osv, det blev lite sent. Och jag red inte. Men träävligt var det. Sen kom jag hem och åt det jag kunde och så kollade jag film med my folks.


"The kings speech". Tänkte inte kolla på den först, men den var intressantare än jag någonsin hade kunnat föreställa mig (den såg enormt tråkig ut..) så jag kollade klart iaf.

Kolla på den om... Du känner för det! Annars...

Skit it.


NU: SOVA 



I'm out.

Av elviras - 7 september 2011 19:55

Aa det är vad jag gör just nu!

Till och med det gör ont i min stackars mun.
Jag har kommit fram till att det är ett helvete med tandställning, men att det förmodligen kommer vara värt det!!


För er som inte redan visste så fick jag räls igår. Yay..?

Men förhoppningsvis gör det inte lika ont imorgon. Förhoppningsvis.



Idag stannade jag hemma, dels för att jag bara skulle ha två lektioner, dels för att jag har ont i munnen, dels för att jag har jordens träningsvärk sedan boxningen igår! Fast hysteriskt roligt var det!!! :D :D


Nu måste jag äta, orkar inte spara inlägget så det här får duga än så länge.



OCH JAG ÄR SVINARG FÖR JAG INTE FÅR MIN DATOR IDAG. JÄVLAPISS/()=)(¤%%&()%¤##¤hu&/u¤e/yiu%w#)=u%SKIT.


Pizzatime.

I'm out. 

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards