Alla inlägg under augusti 2011

fu

Av elviras - 27 augusti 2011 16:42

Nu får bloggen se ut såhär tills..

Nån gång.


Den andra failade, jag failade.


Och jag är på dåligt humör så då passar svart.


Some people just need a high-five.

In the face.


       With a chair. 

Av elviras - 27 augusti 2011 10:49

Ja, jo, man får väl ursäkta att man inte håller det man lovar, eller säger, eller skriver.

Men jag blev ju lite upptagen när jag kom hem igår!

For direkt till stallet och red, sen skulle vi ta in hästarna, men det gick ju sådär...

Men det ordnade sig i alla fall!

Typ.

Nästan.


...



Anywhoo, lyssnar på MUSE, a.k.a Världens Bästa Band. 

http://www.youtube.com/watch?v=UrQyqTqyUtI&feature=related
eller..
Muse – Resistance

<3


I alla fall, nu tänker jag ta mig tid och göra en ny header, för som vissa som känner mig vet så tål jag inte omatchat. Och min blogg matchar inte. Den är ful. A lot.


Så I'll be back.

Med ett nytt inlägg för annars kommer datastackarn dö.


brb! 

Av elviras - 26 augusti 2011 16:04

Sitter på mammas jobb efter en lyckad skoldag!

Ska bara skriva ut en sak, sen fortsätter jag... Inte för att nån märker om jag skriver det här tre timmar senare, men ändå.

...

Sådär!

Waiiit...

Okej, men nu ska vi åka! Skriver när jag kommer hem! :d

Av elviras - 24 augusti 2011 17:48

Mjaa, joo... Det har ju inte riktigt blivit någon header än... Men SNART så!

Idag släpade jag mig upp halv sju i tron om att jag skulle börja halv nio, ha spanska, några andra lektioner, spanske igen, håltimme, engelska och sluta tio i fem.

MEN NEEJ!

Hade sovmorgon och ingen engelska och INTE dubbel spanska...

Ja så jag låg på mammas jobb ett tag och halvt somna, sen ringde Josefine och så gick jag till henne och Josse i Nyfors, sen följde jag med henne till hennes skola och var med på en halv lektion!


Det var... Intressant! Och jag fick vara med på något kort dom skulle ta x)



Och alldeles nyss skrev nån konstig typ till mig på fb och ville bli vän med mig. Och han var från nåt helt annat land, typ polen... ?? Haha, men jag skrev tillbaka:

Sorry, I don't really understand what you just wrote and I don't know you, so sorry. I prefer to stay not being friends with you.
Thank you.

Haha, ganska vuxet och profetionellt utav  mig tycker jag minsann.

 

DEN ÄR BRA SOM TUUSAN :D

Jag älskar att ge presenter...

Till exempel, imorgon fyller min kära mor och hon kommer få en PERFEKT present!! Hon kommer bli SÅ glad, och då kommer jag bli glad!! Jag ser fram emot att se hennes leende! <3

Nu tänker jag göra nåt. Trots att det är vad jag gjort hela dagen.

JO jag ska faktiskt kolla mitt NYA schema som är AWESOME, iaf om man jämför med det förra...

Så auf widersehen eller nåt sånt. 

Av elviras - 21 augusti 2011 09:07

Vettefaen alltå.

Jag sitter här och bestämmer mig för en massa saker, utan att lova ett enda dugg. Jag menar, hur ska man kunna ta tag i sig själv och livet om man aldrig styrketränat och inte orkar?


Hur ska man kunna bestämma sig för vem man är om man ser sig själv i en smutsig spegel?

Hur kan man veta vad man vill i framtiden om kristallkulan har gått i kras?

Hur ska man kunna drömma om man inte kan somna?

?

Metaforer åsido, jag sitter här i mitt stökiga rum, framför datorn, med stirrande tomma ögon.  Lyssnar på en låt jag inte alls gillar. Struntar i dagsljuset, vänder ryggen mot hungern som kommer krypandes. Bara för att jag inte... Orkar.

Jag orkar inte. 

Jag bryr mig inte.


Men jag vill.  Jag vill orka, jag vill bry mig, vara glad och sprallig, öppen för nya saker, men...


Jag gör det bara inte.

Jag skiter i det. Mot min egen vilja.

varför?? 


Ursäkta om ni blev deprimerade nu. 
My bad.

SKA GÖRA NÅGOT NU.

Nu
Nu
NU!!


Ta mig i kragen.

För ovanlighetens skull.

Trots att datorn lockar så starkt.





Far away
This ship has taken me far away
Far away from the memories
Of the people who care if I live or die 



I'll be back.

När jag är på lite bättre humör.
När jag inte överöser mina få men trogna läsare med min bitterhet.

Förlåt.

Tack Muse för eran underbara musik.

Ska bada i den. Tills jag har huvet på plats igen. 

 

Av elviras - 20 augusti 2011 14:04

Jag jobbar på en ny header just nuu så ni få stå ut med att det är väldigt omatchat här!!

LISA OCH HANNELE ÄR HÄR :D


Och det är träääääävligt, Hannele berättar om snälla och skumma personer på hennes nya skola, väldigt intressant x)


Tänkte lägga in MASSAA bilder och en låååång post, men nu tänker jag umgås lite oså så bildbomben blir senare eller imorgon :) 

Ciao for now!


   

Av elviras - 19 augusti 2011 18:54

Värsta dagen på länge.

Bra fram tills det att jag kom hem.

Värre och värre för varje minut som går.

Bu. 

Av elviras - 18 augusti 2011 18:08

JAG GLÖMDE MIN MOBIL I NYFORS!!!
huge fail..

But everything pOps with Pringles!! Vilket jag äter just nu, men det är bara smulor kvar. :'(


In other news, jag har börjat skolan!!
Gjorde det igår (-.-) och det har varit... Intressant, antar jag? Inte såhär typ.. WOHOOOO AWESOME PLACE I WANNA BE HERE FOREVER AND HAVE THIS MUCH FUN, mennnn intressant. Att träffa klassen och så...

Igår var det typ upprop, idag tråååkiga namnlekar och sopig skåputdelning (jag fick längst ner.. -.-') och imorgon ska vi till Vilsta för att... Göra nåt??


Blir adidaströja och tights för bekvämast möjligt.


Ska kaanske lägga upp en bild dårå, eftersom jag färgat håret (:

menn det kommer ta ett tag och datorn kommer förmodligen dö så fort jag kopplar i kameran, så jag tar och sparar det här inlägget så återkommer jag!

----------------------------------------------------------------------------------------------

 (10 minuter senare)

   

inte bästa bilden, men en bild!!  

Aanywho, jag åkte till stallet igår men åkte tillbaka efter tjugo väldigt improduktiva minuter. Idag hade jag också tänkt rida, men nääääe.

Hatar när jag gör så.
Som att vända ryggen mot sig själv, det gör lika ont.
Men IMORGON!! DÅ! Då jävlaranamma ska det bli rida av!!

Fast först måste jag till Vilsta, som sagt/skrivet, och göra nåt.

Sen får jag träffa Hanniiis :D
Check her blog ooooout: @jaxii.bloggplatsen.se !

Nu bränns mina händer bokstavligen utav datorn, my
queue that det är dags att avsluta.

Ciao for now! 

Ovido - Quiz & Flashcards