Direktlänk till inlägg 24 augusti 2011

Forgive him before he's dead

Av elviras - 24 augusti 2011 17:48

Mjaa, joo... Det har ju inte riktigt blivit någon header än... Men SNART så!

Idag släpade jag mig upp halv sju i tron om att jag skulle börja halv nio, ha spanska, några andra lektioner, spanske igen, håltimme, engelska och sluta tio i fem.

MEN NEEJ!

Hade sovmorgon och ingen engelska och INTE dubbel spanska...

Ja så jag låg på mammas jobb ett tag och halvt somna, sen ringde Josefine och så gick jag till henne och Josse i Nyfors, sen följde jag med henne till hennes skola och var med på en halv lektion!


Det var... Intressant! Och jag fick vara med på något kort dom skulle ta x)



Och alldeles nyss skrev nån konstig typ till mig på fb och ville bli vän med mig. Och han var från nåt helt annat land, typ polen... ?? Haha, men jag skrev tillbaka:

Sorry, I don't really understand what you just wrote and I don't know you, so sorry. I prefer to stay not being friends with you.
Thank you.

Haha, ganska vuxet och profetionellt utav  mig tycker jag minsann.

 

DEN ÄR BRA SOM TUUSAN :D

Jag älskar att ge presenter...

Till exempel, imorgon fyller min kära mor och hon kommer få en PERFEKT present!! Hon kommer bli SÅ glad, och då kommer jag bli glad!! Jag ser fram emot att se hennes leende! <3

Nu tänker jag göra nåt. Trots att det är vad jag gjort hela dagen.

JO jag ska faktiskt kolla mitt NYA schema som är AWESOME, iaf om man jämför med det förra...

Så auf widersehen eller nåt sånt. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elviras - 18 april 2012 20:22

My Chemical Romance – Teenagers     Me gusta!Ja nu vare ett tag sen! Bloggen har inte riktigt legat högt på prioriteringslistan de här veckorna, men så fick jag någon knäpp i huvudet och tänkte att JA! Varför inte fixa en ny ful header...

Av elviras - 3 april 2012 22:06


  Helt seriöst - lyssna på den där. Jag skojar inte. Gör det. Nu.(så länge du inte har dåliga högtalare/lurar. då förbjuder jag dig.)    Bara så alla vet bryr jag mig inte om att jag lyssnar på gammal musik. Varför skulle man göra det liksom...

Av elviras - 29 mars 2012 14:29

  Tänkte bara upplysa om att denna finfina header är tillfällig. Bara för att.. Jag vet inte. Tröttnade på den andra så ska göra en ny, och tills dess får ni stå ut med den här!  ...

Av elviras - 29 mars 2012 13:18

  Hade nyss min svenska redovisning. Det gick... Ja. Bra? Jag skämde ut mig ganska rejält. Liksom, big time. Like alot. Fast det var bara fem pers från klassen som var där så det var väl inte så hemskt. De tyckte inte att jag skämde ut mig, men jag...

Av elviras - 27 mars 2012 22:03


Har uppdaterat min spellista lite grann, så sjukt bra musik det finns. Dock fick jag ett litet raseriutbrott när jag märkte att Red hot chilli peppers inte har några låtar på Spotify, och inte Metallica heller. Vad är det för dumheter? Liksom, jag fö...

Ovido - Quiz & Flashcards