Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av elviras - 14 augusti 2011 23:03

JIPPIE vänninnan (ett ord med 9 bokstäver och fler än hälften är N. VÄLDIGT random observation..) har skaffat blogg!
   Go there!
jaxii.bloggplatsen.se


!


Idag har jag ridit och varit med la familia.
Eller, ja. Jag red i en kvart, barbacka och endast skritt.
Mamsen och papsen och sistaah har jag hängt med resten av dagen! Hehe, vi åkte till Strängnäs!
Men var än familjen är kan man ha trevligt! Åt mycket av en mumsig pizza.


Nu har vi just kollat klart på gamla hederliga Pocahontas, och alla går och lägger sig. MEN INTE JAG :D
Ska kolla klart på ett avsnitt av.. En serie jag kollar på! Inte viktigt vad det är.


...


Jag börjar om två dagar.


AAAAAAAAAAAAAAH!!!!


Imorgon har jag stalltjänst och sen ska jag färga håret.


Inte rött.


För det gör alla andra.


Nu är jag tröööött. 

Och nyfiken på vad Hannis pysslar med (:


Ska ta vara på mina sista sommarlovsnätter.


:'(


ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards