Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

fix you

Av elviras - 26 mars 2012 22:13

When you try your best, but you don't succeed
When you get what you want, but not what you need
When you feel so tired, but you can't sleep
Stuck in reverse

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone, but it goes to waste
Could it be worse?

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

And high up above or down below
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just what you're worth

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

Tears stream down on your face
When you lose something you cannot replace
Tears stream down on your face
And I...

Tears stream down on your face
I promise you that I will learn from mistakes.
Tears stream down on your face
And I...

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you 



Har inget mer att skriva.

Ibland suger allt. Punkt slut.


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elviras - 18 april 2012 20:22

My Chemical Romance – Teenagers     Me gusta!Ja nu vare ett tag sen! Bloggen har inte riktigt legat högt på prioriteringslistan de här veckorna, men så fick jag någon knäpp i huvudet och tänkte att JA! Varför inte fixa en ny ful header...

Av elviras - 3 april 2012 22:06


  Helt seriöst - lyssna på den där. Jag skojar inte. Gör det. Nu.(så länge du inte har dåliga högtalare/lurar. då förbjuder jag dig.)    Bara så alla vet bryr jag mig inte om att jag lyssnar på gammal musik. Varför skulle man göra det liksom...

Av elviras - 29 mars 2012 14:29

  Tänkte bara upplysa om att denna finfina header är tillfällig. Bara för att.. Jag vet inte. Tröttnade på den andra så ska göra en ny, och tills dess får ni stå ut med den här!  ...

Av elviras - 29 mars 2012 13:18

  Hade nyss min svenska redovisning. Det gick... Ja. Bra? Jag skämde ut mig ganska rejält. Liksom, big time. Like alot. Fast det var bara fem pers från klassen som var där så det var väl inte så hemskt. De tyckte inte att jag skämde ut mig, men jag...

Av elviras - 27 mars 2012 22:03


Har uppdaterat min spellista lite grann, så sjukt bra musik det finns. Dock fick jag ett litet raseriutbrott när jag märkte att Red hot chilli peppers inte har några låtar på Spotify, och inte Metallica heller. Vad är det för dumheter? Liksom, jag fö...

Ovido - Quiz & Flashcards