Alla inlägg den 7 mars 2012

Av elviras - 7 mars 2012 14:30


Tycker den här är så sjukt söt så var bara tvungen! 


 



Jag sov läänge idag, till hela klockan ÅTTA. Det är mycket. Jag lovar. 
Då kan man ju tycka att jag hade jättemycket tid på mig att komma till skolan eftersom jag började klockan ett. Men nej, jag kom för sent i alla fall. Jag hatar att vara tidsoptimist. 


Imorse försökte min katt äta upp min hand, men han blev nog inte så mätt med tanke på att han käkade upp en fågel tio minuter senare. En fågel som den andra katten hade fångat åt honom. Han är ingen bra jägare direkt. Trots huggtänderna. 


   

Ibland önskar jag att jag var en katt. De har det riktigt bra ju - äter, sover, äter, sover. Inga bekymmer, förutom när de inte får tag på laserpricken jag brukar reta dem med. Dessutom är man älskad av de flesta. Det skulle ju vara trevligt, för omväxlingens skull.

 Nu är det engliish. 
See you on the flip side.  

Ovido - Quiz & Flashcards