Alla inlägg den 15 mars 2012

Av elviras - 15 mars 2012 21:07


Fast idag tänker jag faktiskt hålla mitt löfte, åtminstone delvis. Ett inlägg, ja, ett intressant sådant, njaa..


Jag är i alla fall inte trött nu! Än. Har haft matte idaag, sen svenska - Elin och jag spelade in det sista av filmen, den är sjukt bra - och sen engelska.


Jag gillar språk. Kanske för att jag har ganska lätt för det, men det är roligt också. Prata engelska och skriva berättelser och sånt. Fast spanska borde inte finnas. Det språket förstör mitt liv.



När skoldagen var slut för de flesta fortsatte min i en och en halv timme till, eftersom de söta små rara bussarna till Näshulta endast går cirka tre gånger om dagen. Men jag dumpade matteboken och gick ut på stan med Einstein och Mouj istället, där jag köpte en helt awesome tröja. Den ser ut ungefääär... Såhär!




Nirvana är bra, trust me.


Nirvana – Smells Like Teen Spirit

Nirvana – Come As You Are  
Nirvana – Rape Me




Jag tror jag har skrattat ut allt mitt skratt idag. Det finns liksom inget kvar, även om jag är glad. Men det är alltid så - när man absolut inte får skratta, då skrattar man tills man gråter. Till exempel när man ska spela in en film till skolan och vara helt seriös. Då kommer det bubblandes, hur man än gör! 
Men det är härligt också. Jag har säkert en kvarts skrattande på video nu, bara efter idag. Sånt är skojigt att ha! 


På tal om skojigt, det är de här också:
(bara för att jag inte vet vad jag ska skriva..) 


 




Nej, nu måste jag packa till imorgon då lilla Elin fyller år! Massa filmer ska med, och dipp. Kommer bli awesome.
Hoppas ni inte dog av tristess i alla fall när ni läste det här inlägget. Jag jobbar på det där konceptet med "intressant". Det kan vara svårt ibland. 


Catch you on the flip side!


   


Peace out. 

Ovido - Quiz & Flashcards