Alla inlägg den 11 mars 2012

Av elviras - 11 mars 2012 21:05


Just nu:




Så jag förvarnar om ett inlägg fullständigt utan intressant innehåll!



Idag har jag varit i stallet. Och lite mer i stallet. Och lite till i stallet. 
But not a single f*ck was given yesterday! 
Det vill säga - jag gjorde ingenting. Förutom var i stallet.
Samtidigt känns det som om min helg har varit jättespännande och innehållsrik, men jag kommer inte ihåg vad som var så spännande och innehållsrikt.


Imorgon ska Elin och jag börja spela in vår episka film till svenskan. It's gonna be epic. Man får väl bara hoppas att min hjärna fungerar som den ska då. För det gör den definitivt inte nu. 


Nej men om man ska ta och sova på saken istället. I bästa fall ramlar jag ur sängen och får tillbaka lite av mina hjärnceller på något makalöst sätt.  Håll tummarna!

I'm out. Peace maaaaan!



(Bara för omväxlingens skull)  

Ovido - Quiz & Flashcards