Alla inlägg den 5 mars 2012

Av elviras - 5 mars 2012 13:02


Det är alltid trevligt att sluta klockan elva, speciellt om man får komma direkt hem till ett paket nudlar och ett tomt hus med braiga högtalare. 
Tycker att mina fina vänner är väldigt snela som låter mig smita iväg till bussen utan att hjälpa dem med grupparbetet.. Men fear not! Jag tänker finslipa lite idag, don't worry! 


Ska ta och släpa mig till stallet snart, trots att det inte alls lockar att gå ut och sätta sig på moppen i 3 plusgrader. 


Så här kommer ännu en bild för jag har inget mer att skriva! För ovanlighetens skull är detta en bild på mig, så ni vet. Jag vet att det kan hända att man förknippar mig med en alien eller liknande, men det är jag. I promise.


 


I'm out!


   

Av elviras - 5 mars 2012 09:45


Skrillex – Bangarang - feat. Sirah
Coldplay – Paradise 
Muse – Feeling Good 
OneRepublic – Good Life 
Skrillex – Kill EVERYBODY 



 Bland andra.

Good stuff dedär, allt går så mycket bättre med awesomeness i öronen. Till exempel plugga historia, eller se över sin livsstil. Typ tänka ut vem man är och sånt. Dock har jag inte kommit så långt med just det. Har fortfarande ingen aning. Men det gör inget, för jag har musik i öronen. Då känns allt mycket bättre, även om det faktiskt var bra innan.


Nu kom David the tard, aka min samhällskunskapslärare. 

Catch you on the flip side.


 

Ovido - Quiz & Flashcards