Alla inlägg den 22 mars 2012

Av elviras - 22 mars 2012 10:16


Det gör ont i magen när man har träningsvärk i den och skrattar, men det är kul ändå!


Titta på den här för guds skull!



Så sjukt söt. Helt galet.



Igår satt jag ungefär fyra och en halv timme med den där eländiga svenskafilmen, och resultatet är inte direkt något att hurra för. Men jag troooor faktiskt att några skrattade när vi visade den. Kanske.


Dock tänker jag inte visa den för allmänheten. Så kul får ni inte.



Idaag är det fint väder, igen! Sånt gillas stort. På med solisarna och av med jackan. Very niice.


Därför ska jag nog ut och springa idag, kommer känna mig duktig! Om jag gör det. Vi får se.



Ut i solen nu människor! Sluta läsa min tråkiga blogg. Slöseri med tid ju. 


Peaace.


 

Ovido - Quiz & Flashcards