Alla inlägg den 6 mars 2012

Av elviras - 6 mars 2012 22:15

Min katt försöker skriva mitt blogginlägg åt mig, men han hjälper inte till så värst mycket...
Den andra katten ligger och snarkar. Högt.

Idaaag har jag varit i skolan... Och i stallet. Skaffade mig lite extra hästhår på kuppen. Får jag bort allt från byxorna kan jag nog bygga en till katt, förhoppningsvis en som inte snarkar... 

Imorgon har jag i alla fall sovmorgon, det är ju alltid positivt!  Speciellt om alla åker hemifrån tidigt och lämnar mig kvar i ett tomt hus, med braiga högtalare + Spotify premium!

Tänker försöka sova nu trots snarkandet, men jag får väl se hur det går. 

I'll catch you on the flip side, til then - enjoy two photos of my cat.


 
                
                    
                  

   
  P E A C E 


 

Ovido - Quiz & Flashcards