Alla inlägg den 13 mars 2012

Av elviras - 13 mars 2012 09:52


Cause I'm having a good time, I don't want to stop at aaaaaaaaaaall!!1

Bra musik det där. För de som inte tycker det - dra åt.. skogen.


Jag kände mig väldigt somrig idag, så jag köpte en Daimglass! Den är mumsig. Omnomnom.

Dock är vädret inte lika fint som igår, men jag går i t-shirt ändå!


Bara för att jag har tråkigt får ni nu läsa en massa ointressant fakta om mig i form av en liten frågegrej.. Typ.
 


Dagens vill ha: Soool!
Dagens saknade:
Perfekt minne av spanskaglosorna

Nämn något som gjorde dig glad igår: Solen!!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Satt på bussen med awesome musik i öronen 

Vad gjorde du för 15 min sedan: Köpte glass

Det sista du sa högt: "KAKOOOOOOOR!"

Det senaste någon sa till dig: Elin sa: "Jag glömde ta med boken"

Vad har du druckit idag: Vatten, smält glass, mjölk (y)

Vad var det senaste du åt: Daimglass!

Vad var det senaste du köpte: Glass...

Vad är det för färg på din ytterdörr: White

Vad är det för väder hos dig nu: Lite molnigt men varmt och gosigt!

Godaste glassmaken: Hihihi, choklaad!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaa, inte första. Kanske andra, om man har tur!

Sover du tungt: Inte riktigt, fast katten brukar väcka med mig en klo i foten ändå. Han har inte riktigt fattat att ett litet "mjau" skulle räcka.

Drömmer du mardrömmar: Sisi. Oftast om stora läskiga vågor. Eller elaka människor som slår min häst.

Trivs du med ditt jobb: Jo men stalltjänsten är ganska rolig, om man räknar det som jobb..

Favoritklädsel: Tights och pappa t-shirt! 

Favoritlåt just nu: Hmm.. Queen – Don't Stop Me Now ^^

Vad ser du om du tittar till höger: Naturkunskapsboken, en vägg och ett papper! 

Vad gör dig glad just nu: Mina vänners närvaro!

Vad ska du göra härnäst: Läsa naturkunskap, det vill säga det jag SKA göra egentligen.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Allmänt glad!

Favoritgodis: Choklaaad

Kläder just nu: Shorts, tights, Ramoneströja!

Sommarplaner: Ridlägeer + ha det bra!

Hur många kuddar sover du med: En, typ mellan två andra..

Spelar du något instrument: Piano, trummor, gitarr bland andra, men piano är roligast

Morgon eller kvällsmänniska: Morgon!

Är du kittlig: Lite. Öhum.

Snarkar du: Inte vad jag vet, men prata kan jag. Och gråta och dra i folks hår.

Stjärntecken: Vattuman

Längtar du mest efter just nu: Än en gång - SOL!




Jaa det var väl intressant!?

Nu borde jag kanske göra det jag ska, så catch you on the flip side!

peaace
   

Ovido - Quiz & Flashcards