Alla inlägg den 14 mars 2012

Av elviras - 14 mars 2012 22:22


Jag gillar inte att känna mig trög. Det känns så hjälplöst, som om man inte duger åt någonting. Det blir inte bättre när man verkligen måste veta i just det ögonblicket vad som händer under en inflation. Då känner man sig väldigt trög eftersom man har pluggat non-stop på just det fyra dagar i sträck, fast man kommer ändå inte ihåg ett skvatt.

Men annars så! 


Elin Pelin och jag spelade in några scener av vår film idag, den kommer definitivt bli helt underbart superbra! Förutom att jag är närvarande under ungefär 95% av den. 


För övrigt är jag jäättetrött at the moment, det vill säga jag har inget vettigt alls att skriva, så det är väl lika bra att ge upp innan jag skriver något helt galet. Jag måste nog sluta blogga på kvällen när jag är helt borta för hur jag än gör slutar det upp med ett helt ointressant inlägg om hur trött jag är.
Nej, jag ska ta mig i kragen! Blogga kan vara kul ibland faktiskt, när man får skriva lite vad som helst. Men om man är trött  skriver man inte vad som helst - man skriver att man är trött. Och så ger man upp hela grejen och går och lägger sig. Vad är det för dumheter? 

Elvira, nu går du och lägger dig, sen imorgon ska du skriva ett normalt och vettigt inlägg om något intressant.Capish!?

SIR, YES SIR!



Sådärja. Nu måste jag lyda mig själv så I'll see you on the flip side! 

PEACE


    

Ovido - Quiz & Flashcards