Alla inlägg den 2 mars 2012

Av elviras - 2 mars 2012 21:50

Jo, när man har såhär tråkigt händer det ibland att man gör en ny header på bloggen. 
Typ istället för att plugga eller kolla på film med mamsen och pappsen. För det här är ju mycket roligare.


 eller?


Nä men jag tänkte bara upplysa er om det.


Nu ska jag fanemej sova


PEACE.


   

Av elviras - 2 mars 2012 09:52

As in fredag, typ. 


Jag hade tråkigt, så jag ville blogga, men det var också tråkigt, så nu är jag uttråkad.


Jag är hungrig. Jag vill dö. Puss och kram och nyp i stjärten 
/// Josefin !


Jäkla pessimist. Livet blir mycket roligare om man är optimistisk. Trust me!

Näääee jag lägger upp lite bilder nu för annars blir det tråååkigt.


         

Inte de roligaste bilderna dock, men AJA.


I'm out, peeaaceeee ! 

Ovido - Quiz & Flashcards