Alla inlägg den 19 juni 2011

Av elviras - 19 juni 2011 21:20

Holaa

Nu sitter jag här och luktar häst så det skriker om det. Och katten vill nog sniffa hästbajs för hon äter upp mig snart.

You gotta love her <3
 

Aanywho, jag börjar bli riiktigt sugen på en sån här:
   För den är riktigt awesoome men om jag köper denna får jag endast 600 kronor kvar i min plånbok, och man vet ju aldrig när man behöver lite cash... Dessutom har jag ju en mobil som funkar och inget passande abonnemang för en smartphååne.... Men men, that's life for you!

Nu ska jag såååva på saken och tills imorgon: Au revoir!

Av elviras - 19 juni 2011 18:02

Jaa man kanske kan se fram emot lite åskväder??

Satt nyss med tidningen men datorn dog så jag fick ta en liten paus. 

Tidigare målade jag lite, sen åkte jag till stallet igen för att rida. Det blev ridhuset och markarbete under konstant regn.  

Snart ska vi sticka iväg dit IGEN för att göra klart stalltjänsten och släppa in pållarna.

Tills dess får ni njuta av min senaste création och gårdagens outfit!  (dåliga webbkamerabilder..)

 Ciao!    

Av elviras - 19 juni 2011 09:31

Jamen hej igen nu är jag hemma, blev bara lite blöt på vägen dit men sen blev det uppehåll.

Jag mötte TVÅ BILAR på sammanlagt 8 kilometer, i Näshulta klockan nio på en söndagmorgon är det ganska imponerande!!


xudafiz (hej då på azerbajdzjanska!)

Av elviras - 19 juni 2011 08:05

Tänkte bara snabbt skriva att alldeles strax ska jag fara iväg till stallet (på moppen, i regnet...). Matdags, sen springa ner med alla till hagen. 

Btw så gick jag och la mig tolv efter en riktigt lyckad kväll på Holmen, sen vaknade jag klockan halv fem och kunde inte somna om förrän fem.  


Nu ska jag sticka och bli blöt. See ya!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards