Alla inlägg den 20 juni 2011

Av elviras - 20 juni 2011 20:14

JAG SÅG TVÅ VILDSVIN IGÅR :O

Faktiskt första gången, trots att det kryllar av dom här ute i ingenstans...

Hursomhelst, toton hade nån knäpp i huvudet idag men jag lyckades fiffla ihop ett skapligt ridpass i hagen trots allt. Jag tror en och annan snigel blev ihjältrampad, men det är sånt som händer!
 
Imorgon blir det en dag hos Hannele med kameran, förhoppningsvis blir det några bra bilder på hennes söta vovve :D

Jag hoppades att mina saknade pengar skulle ligga i min jackficka, mennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnej. Jag antar att jag har köpt nånting och glömt vad och när det var... Det kanske är SÅÅ pengar försvinner..  

HAHA jag älskar smilisarna som finns här! Nu ska jag  sen ska jag   och imorgon blir det   sen   och sen   till Hannele sen... ???

Såsegott!      

Av elviras - 20 juni 2011 10:34

Jag älskar att drömma! Det finns vissa dagar som utspelar sig som en dröm, och det är ännu bättre. När allting flyter på precis som det ska, när man kan gå runt och le utan anledning, när det lättaste som finns är att se det positiva i saker och ting. Den här dagen har än så länge varit en dröm för jag sov skapligt länge (för att vara jag!). Nu äter jag fruukost och upptäckte just att jag har mycket mindre pengar än jag räknat med. Vissa dagar är bättre än andra helt enkelt...

xx 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards