Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

HAVING AN AWESOME TIME!!

Av elviras - 21 juni 2011 17:33

Jaa jag är hemma hos Hannele Svensson just nu och det är AWESOME som sagt!   

Vi har fotat söta Zita och varit ute och cyklat med henne, jag fick ta kopplet en stund och jag höll på att köra över henne ett antal gånger...   

Just nu drogar vi musik och läser i jordens roligaste bok :D

Vad är höjden av kortbenthet?
- Att använda stege när man plockar jordgubbar!
Hur vet man att det är en elefant i brevlådan?
- Det går inte att stänga locket!
Varför har elefanten gula trampdynor?
- Så han inte ska synas när han simmar ryggsim i vaniljsåsen!
Hur fångar man en kanin?
- Man sätter sig bakom en buske och låter som en morot!

Jaa många goda skratt har vi fått tack vare den boken! <3

Jag vill städa lite men inte toker för hon tycker det är tråkigt... Och för att hon inte vågar slänga nåt!! Men I can't blame her att det är tråkigt för det är ju lite roligare för mig... På nåt sätt är det typ dubbelt så roligt att städa nån annanstans än hemma...

Anyways, jag KANSKE ska vara hundvakt åt Hannele/Zita?? över midsommar, men jag är så ovan så jag har ingen aning om hur det ska gå :O Men far min kanske är för allergisk så det kanske inte blir nåt...

Aja, nu ska vi göra nåt mer skoj!

Adios!

 
 
Ingen bild

Lisa

21 juni 2011 20:15

Ni tror att ni kan få ha så där kul utan mig! :O nej det går jag bara inte med på ;) <3 ska vi träffas på söndag kanske? I stallet eller nått? :) kanske ta ett bad och så :) kan ju inte sova över då men det är typ den enda dagen jag är ledig i helgen... :) <3<3 och då menar jag alla tre! :O :D <3<3<3<3

elviras

21 juni 2011 22:49

Ja men du jobba ju! :d
Ja jag tror Hannele är tillbaka då, eller firar man midsommar på fredag eller lördag? :s
Jo det låter minsann trevligt, om vädret samtycker! :D
Vi får höras! :D

 
Ingen bild

Lisa

22 juni 2011 16:16

Haha jag skoja bara med er ;) :) <3 man firar på fredag ;) :P <3<3

elviras

22 juni 2011 16:49

Hihi x)Okej :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elviras - 18 april 2012 20:22

My Chemical Romance – Teenagers     Me gusta!Ja nu vare ett tag sen! Bloggen har inte riktigt legat högt på prioriteringslistan de här veckorna, men så fick jag någon knäpp i huvudet och tänkte att JA! Varför inte fixa en ny ful header...

Av elviras - 3 april 2012 22:06


  Helt seriöst - lyssna på den där. Jag skojar inte. Gör det. Nu.(så länge du inte har dåliga högtalare/lurar. då förbjuder jag dig.)    Bara så alla vet bryr jag mig inte om att jag lyssnar på gammal musik. Varför skulle man göra det liksom...

Av elviras - 29 mars 2012 14:29

  Tänkte bara upplysa om att denna finfina header är tillfällig. Bara för att.. Jag vet inte. Tröttnade på den andra så ska göra en ny, och tills dess får ni stå ut med den här!  ...

Av elviras - 29 mars 2012 13:18

  Hade nyss min svenska redovisning. Det gick... Ja. Bra? Jag skämde ut mig ganska rejält. Liksom, big time. Like alot. Fast det var bara fem pers från klassen som var där så det var väl inte så hemskt. De tyckte inte att jag skämde ut mig, men jag...

Av elviras - 27 mars 2012 22:03


Har uppdaterat min spellista lite grann, så sjukt bra musik det finns. Dock fick jag ett litet raseriutbrott när jag märkte att Red hot chilli peppers inte har några låtar på Spotify, och inte Metallica heller. Vad är det för dumheter? Liksom, jag fö...

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards