Alla inlägg den 10 juli 2011

Av elviras - 10 juli 2011 11:18

Jaa igår red jag ut själv första gången    
Gick superbra, kort ridtur blev det, men det var awesome :D

Var barnvakt också i ett par timmar, var i stallet med Vickan. Hon red ut till vägen och tillbaka och jag ledde. Tror ni inte att hästkräket BITER MIG!!?? Min stackars tumme är inte glad just nu :(

Anywho, hoppas det blir nåt med tjejorna idag, annars blir det väl att skriva och göra klart i stallet :) Före och efter bilder kommer definitivt upp när det är klart :D  

Ligger ett tolvpack Coca Cola på köksön, tydligen fick pappa det gratis när han tankade... Niiiice.

Har fotat lite fyi, tänkte lägga upp några om datorn tillåter!

         
Och ja, dom är redigerade men endast i Windows Photogallery (:

Hah, min katt ligger och gör söta små ljud när han sover  :')


Well, that's all for today, man vet aldrig när nästa inlägg blir men JAG håller mina bitna och infekterade tummar för att det blir snart!

Todeloo! 

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards