Alla inlägg den 12 juli 2011

Av elviras - 12 juli 2011 16:39

Idag var jag tvungen att dra ut alla datorer och internet på grund av risken för åska. Sen åkte allt folk och så sitter jag här, själv.

Nu har pappsen kommit hem och som du kanske listade ut så har jag internet och dator igen.
Men för en halvtimme sen var jag på bristningsgränsen alltså, visst jag har inga problem med att vara själv. Men utan dator, utan internet, utan MUSIK... nej tack! Så jag satt och gjorde ingenting i några timmar. Nu sitter jag faktiskt fortfarande utan nåt att göra, men jag har i alla fall kontakt med civilisationen!

Senare blir det (förhoppningsvis) uteritt med tjejorna vilka jag förresten hade skoj med igår!  Skapligt sömnlöst blev det dock, men kul va det!

När Hannis mamma kom och hämta henne hade hon med vovven och våra katter är inte speciellt.. vana med hundar! Så den ena försvann på ett ögonblick och den andra käka blängsylta och alla rörelser gick i slo-mo, sådär som bara katter kan göra.

Det var ju också lite skooj! 

Nu ska jag typ äta något för det är det enda jag kan komma på att göra.


tata! 

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards