Alla inlägg den 20 februari 2012

Av elviras - 20 februari 2012 20:45

Det är inte mysigt, trust me. Därför ska jag hoppa in i duschen snarast.


Tänkte bara skriva ett inlägg för att... Nääe jag har ingen aning faktiskt. Vet fortfarande inte varför jag bloggar... Det kanske finns en logisk förklaring, nåt typ superdjupt och livslärande. Men jag kommer inte på något. Får se om jag får en uppenbarelse i duschen. Det är ju trots allt där man får sina bästa idéer. Där och mitt på natten. 

Idag har jag inte åstadkommit ett enda dugg, förutom lite ren disk och mer tjära på pållens hovar. Har ätit nudlar (sweet mother of noodles vad det är gott) och kladdat ner lite papper med fula streck som ska föreställa någonting. Men det var härligt med första riktiga lovdagen! 

Nejnu måste jag verkligen skutta iväg!

Njut av en konstnärlig (host..) bild av Buskatten medan ni väntar på bättre tider eller kanske på John Blund eller nåt!


Aloha! (än en gång, den här gången betyder det också hejdå för annars kommer tjäralukten gro in sig i mitt hår och inte försvinna förrän till påsk eller nåt!)



 

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards