Alla inlägg den 28 februari 2012

Av elviras - 28 februari 2012 19:09

Aloha! (den här gången betyder det hej, för annars skulle ingen fortsätta läsa..)


Jaa nu är bloggen fin. Antar jag, inte för det är så stor skillnad men ändå. Jag gillar förändring. Fast bara mindre grejer, inte typ att flytta eller klippa av håret, utan typ färga håret eller sluta äta Pringles. Okej, det är inte så roligt, jag lider av mentalt smärtsam abstinens varje dag, men ändå. Det är nödvändigt. För det är palmolja i Pringles. Och det är inte bra.
Tillbaka till ämnet: Små förändringar är kul. Till exempel har jag en ständig lust att möblera om i hela huset. Sånt är jätteskoj.


Imorse hoppade jag en massa studsmatta på idrotten, det var VERKLIGEN skoj, göra volter och sånt! Och hjula och göra kullerbytta, helt enkelt en massa grejor som gör en yr. Men skojigt var det! 

Fast sen hade jag spanskaprov, och det var mindre skoj.


Nej nu är till och med jag uttråkad.

Blogga suger! God natt.
Roa er med en bild på lite taggar vettja. 

   

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards