Alla inlägg den 27 februari 2012

Av elviras - 27 februari 2012 12:13

Bloggar från skolan like a baws.

ELIN HÄLSAR :D

Nu börjar svenskan tydligen men jag är så sjukt rebellisk så jag tänker skriva klart det här. Bara för att.


Mitt lov var awesome, ungefär. Fast jag gjorde ingenting. Förutom i helgen, den var jätteskoj, trots att jag led lite av sömnbrist. 


Mina söta kompisar gav mig massa finfina presenter, mina små änglar! 

Och så var jag i metropolen Julita också, det var myys (:

Imorgon ska vi ha idrott i Vilstahallen, TAGGA! Ska bli askul. Faktiskt. Fast en liten fågel viskade i mitt öra att man inte får hoppa på de roliga studsmattorna, bara för att man inte är försäkrad om man bryter nacken eller nåt sånt. Men som tidigare sagt - jag är rebell! Nästan. Hursomhelst tänker jag hoppa där i alla fall. Bara för att det är så kul.

JOSEFIN OCH JULIA HÄLSAR OCKSÅ, fast de vet inte om det. Moahhahahaha!


...


Nu är jag uttråkad! Förmodligen är du också det, så ska inte plåga dig längre! 


Sayoonara!


+ en bild på min fina blomma! Kuriosa: Det som droppar från den är honung ungefär, som smakar mumsigt. Mer kuriosa: Just den här blomman har vuxit in mellan två lister i mitt fönster. Och sedan kommit ut en decimeter bort för att börja blomma. Creepy.   

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards