Direktlänk till inlägg 19 mars 2012

today is the tomorrow you worried about yesterday

Av elviras - 19 mars 2012 12:30


Jag var rädd att en sådan här dag som idag skulle komma någon dag, idag. 

Typ en dag då man vaknar en kvart innan bussen går och knappt hinner äta och inte vet vad man har satt på sig när man springer iväg som en dåre. Och när man bara hinner dra en borste igenom håret så det ser ut som min katt har stylat det.

Och typ när man är allmänt trött och uttråkad och smått deppig.

Men det blir lite bättre när man träffar en fin vän på bussen! Då blir man lite gladare.





Sen lite senare träffar man lite flera vänner och då blir genast allt ännu bättre.

Men så kommer historieläraren in och ber oss välja mellan att skriva prov eller titta på världshistoriens sämsta film. Då blir det plötsligt deppigt igen för filmen är verkligen riktigt, riktigt dålig.

Så sätter man sig och bloggar lite grann, bara för att det inte blir roligare än så.


Just nu står samhällsläraren och pratar om något jag inte har någon aning om. Så Elin och jag flyr till korridoren istället, så vi får göra uppgifterna utan hans tjatter.

Fast uppgifterna kan vänta några minuter till.


Det kan inte bloggen.


...




Efter skoleländet ska Elinpelin och jag transportera oss till my crib, där vi ska påbörja redigeringen av våran lilla film. Det ska åtminstone bli roligt!

Tills dess får jag väl hålla ut. Suck.



Min helg var trevlig, i fredags färdades jag och Finis till Elin i metropolen Strängnäs för att fira födelsedagsbarnet. Vi åt tacoos, spelade speel och kollade fiilm. Och åt MASSOR med chips och dipp. Omnomnom!  
Sen gick vi skilda vägar på lördagmorgonen, jag åkte hem och sen till stallet och sen hem igen och sen till Julita, där jag ägde ut Willmurr och hans brur på något skjutspel på Xbox. Jag ägde. Jag lovar.
Sen vare stalltjänst på söndagen, vilket var mysigt som vanligt. Jag vet allvarligt inte vad jag skulle ta mig till utan hästen. Jag skulle nog vara deppig hela tiden och inte ha någon kondition överhuvud taget. Det skulle vara en extremt tragisk tragedi.


Nu är det dags för sweedish, catch you on the flip side.


 

 
 
Ingen bild

TheAwesome

19 mars 2012 12:48

Jag tog den bilden, mina finisar!!!! :D <3

elviras

20 mars 2012 12:07

Nostalgi! :'D

 
Ingen bild

coolalisafisa

24 mars 2012 23:41

Åh!!! Väd länge sen ;o du är också en fin vän så att du vet ;) :*

elviras

25 mars 2012 10:03

Hihi, puss på dig! ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elviras - 18 april 2012 20:22

My Chemical Romance – Teenagers     Me gusta!Ja nu vare ett tag sen! Bloggen har inte riktigt legat högt på prioriteringslistan de här veckorna, men så fick jag någon knäpp i huvudet och tänkte att JA! Varför inte fixa en ny ful header...

Av elviras - 3 april 2012 22:06


  Helt seriöst - lyssna på den där. Jag skojar inte. Gör det. Nu.(så länge du inte har dåliga högtalare/lurar. då förbjuder jag dig.)    Bara så alla vet bryr jag mig inte om att jag lyssnar på gammal musik. Varför skulle man göra det liksom...

Av elviras - 29 mars 2012 14:29

  Tänkte bara upplysa om att denna finfina header är tillfällig. Bara för att.. Jag vet inte. Tröttnade på den andra så ska göra en ny, och tills dess får ni stå ut med den här!  ...

Av elviras - 29 mars 2012 13:18

  Hade nyss min svenska redovisning. Det gick... Ja. Bra? Jag skämde ut mig ganska rejält. Liksom, big time. Like alot. Fast det var bara fem pers från klassen som var där så det var väl inte så hemskt. De tyckte inte att jag skämde ut mig, men jag...

Av elviras - 27 mars 2012 22:03


Har uppdaterat min spellista lite grann, så sjukt bra musik det finns. Dock fick jag ett litet raseriutbrott när jag märkte att Red hot chilli peppers inte har några låtar på Spotify, och inte Metallica heller. Vad är det för dumheter? Liksom, jag fö...

Ovido - Quiz & Flashcards